Posty na temat Coca Coli zawsze mogą być tutaj kontrowersyjne. Niezależnie od tego, czy chodzi o negatywne historie o rzekomym nadużywaniu pestycydów przez Coca Colę czy o wysiłki zmierzające do zakłócenia izraelskiego ustawodawstwa dotyczącego recyklingu, czy też o pozytywne historie o elektrycznych pojazdach dostawczych lub zakładach produkcji napojów bezalkoholowych napędzanych wiatrem - jest to zdecydowanie jedna z firm, która jak żadna inna może wzniecić odwieczną debatę między ekologicznymi purystami a pragmatykami. Co powiesz na wiadomość, że Coke pokryła szczyt pięknego angielskiego klifu wyrzuconymi aluminiowymi puszkami?
Posunięcie to jest częścią działań Coke mających na celu wsparcie Brytyjskiego Tygodnia Recyklingu, który trwa od 22 do 28 czerwca. Rzeźba o nazwie "Precious Metal" ma oszałamiającą szerokość 50 metrów, jest wykonana w całości ze zużytych puszek aluminiowych i powstała w oparciu o letni plakat z 1949 r. z archiwum The Coca-Cola Company, przedstawiający ubraną w kostium kąpielowy kobietę relaksującą się w słońcu.
Pomysł ma na celu zwrócenie uwagi na fakt, że recykling to nie tylko sposób na ochronę zasobów materialnych, takich jak aluminium, ale także radykalny sposób na zmniejszenie zużycia energii i emisji dwutlenku węgla. Coke wspiera takie działania edukacyjne poprzez współpracę z WRAP (Waste & Resources Action Programme) w celu stworzenia stacji recyklingu w miejscach publicznych, takich jak centra handlowe, lotniska i parki rozrywki - zapewniając, że ludzie mogą poddawać się recyklingowi również poza domem.
Aby wesprzeć kampanię, Coke opublikowała poniższy film o powstawaniu "Precious Metal". Miejmy nadzieję, że po zakończeniu prac wszystko zostanie uprzątnięte. Odwiedź Recycle Now, aby uzyskać więcej informacji na temat krajowego Tygodnia Recyklingu.